اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ
ارائه کلیه فعالیتهای ورزشی و فرهنگی اداره به هموطنان عزیز
تیم فجر امیر آباد در این هفته سه بازی سنگین و فشرده در لیگ دسته دوم استان برگزار کرد : در بازی اول که دومین بازی این تیم ئر این رقابتها بود در روز عید قربان توانستند حریف قدر خود شهرداری گوجان را قربانی کنند و با سه گل این تیم را در هم بکوبند اما در بازی سوم با تیم خوب پاسارگارد ناغان در صورتی که تا دقیقه نود پیش بودند در یک حرکت غافلگیرانه گل تساوی را خوردند و درپایان این بازی با نتیجه 2بر2تمام شد و صعود خود را مسجل دیدند اما برای کسب عنوان قهرمانی تنها نیاز به 1امتیاز از بازی پایانی بودندکه توانستند تیم مدعی عقاب گلوگرد را نیز در بازی پایانی از پیش روبردارن در حالی که تیم عقاب در دقایق ابتدایی سخت حمله میکر چون در صورت باخت خود را باید حذف شده میدید بهمین دلیلخود را به آب و آتش میزد که در یک حمله ناگهانی مدافعان و دروازبان فجر را غافل گیر کردند و گل برتری خود را زدند که این پایان کار نبود و تیم فجر با تعویض های طلایی خود مجتبی یوسفی و ابراهیم سلجوقی را به میدان برد و نیمه دوم بازی توپ ومیدان را ازآن خود کرد و توانست گل خورده را جبران و گل برتری را نیز از روی فرار عالی سجاد سلجوقی و ضربه فنی و مهار نشدنی این بازیکن به ثمر برساند و با قتدار قهرمان این دوره از رقابتها شود: تیم گوجان نیز در بازی پایانی به لطف برد 2 بر1تیم فجر امیرآباد مقابل عقاب توانست 8بر1 تیم حذف شده و بی انگیزه پاسارگارد ناغان را شکست دهد و درمقام دوم جای بگیرد و تیم دهیاری زرمیتان نیز سوم شد و به همرا تیمهای فجر و گوجان راهی مسابقات دسته یک استان شوند. فجرامیرآباد 10 امتیاز شهرداری گوجان 6 امتیاز و تفاضل 5+ دهیاری زرمیتان 6 امتياز و تفاضل 4+ عقاب گلوگرد 6 امتیاز و تفاضل 1- پاسارگارد ناغان 1 امتیاز

تیم فجر امیرآباد قهرمان فصل گذشته شهرستان،درفصل جدید بازیهای دسته دوم استان بعنوان نماینده شهرستان حضور دارد و با تیمهای عقاب گلوگرد، دهیاری زرمیتان،شهرداری گوجان و پاسارگارد ناغان در یک گروه باهم به رقابت میپرداذند.

تیم فجر در دور اول این مسابقات استراحت داشت، اما در دور دوم با تیم قدرتمند دهیاری زرمیتان از توابع اردل به رقابت پرداخت.

این دیدار که در زمین چمن تختی فارسان با قضاوت آقای اسماعیل عابدی و کمکهای بهنام حیدری و صحرانورد و داور چهارم جواد فروزنده برگزارشد.

در دقایق ابتدای بازی دو تیم به محک زدن همدیگر پرداختند که تیم فجر در یک حرکت غافلگیرانه گل اول بازی را دریافت کرد اما بچه های با غیرت فجر نگذاشتند خوشحالی تیم حریف تمام شود که روی یک حرکت تیمی خوب، که با فرار عالی سعید پورسلجوقی همراه بود گل تساوی را زدند. در ادامه نیز با یک تعویض و آوردن ظاهر سلجوقی یکی از بازیکنان خوب شهرستان توانستند بازی را در دست بگیرند و دو گل زیبای دیگر که توسط  سجاد و رضا به ثمر رسید و چند گل دیگر که نزدند با نتیجه 3 بر 1 دهیاری زرمیتان را  که در بازی دور اول خود در مقابل پاسارگارد ناغان با اقتدار و با نتیجه 6بر2 به پیروزی رسید را شکست دهد.

و نتایج سایر دیدارها به قرار زیر میباشد:

نتایج دور اول:

دهیاری زرمیتان 6 --2 پاسارگارد ناغان

عقاب گلوگرد 1--0  شهرداری گوجان

دوردوم:جمعه 92/7/19

فجر امیر آباد 3 -- 1 دهیاری زرمیتان

 عقاب گلوگرد 1--0  پاسارگارد ناغان

و بازیهای دور سوم نیز چهارشنبه 92/7/24 برگزار میشوند:

دهیاری زرمیتان --- عقاب گلوگرد

شهرداری گوجان ----  فجرامیرآباد

در ادمه جدول رده بندی و تعدادی از عکسهای این مسابقه آمده است:



ادامه مطلب ...

تیم شاهین دهنو کوهرنگ توانست در هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور  را با پیروزی پشت سر بگذارد.تیم شاهین دهنو توانست با یک بازی حساب شده با نتیجه 1 بر صفر مهمان خود تیم سادات دهدشت را از پیش روی بردارد و در جدول یک رتبه صعود کند امید است که بتواند با وجود مشکلات فراوان در بازی های آتی نیز موفق شود.

بازیهای هفته پنجم این گروه در زیر آمده است: 

سه شنبه 92/7/16 ساعت 15:30
شهرداری ماهشهر 1 - 0 ایرانجوان خورموج

توحید بوشهر 2 - 2 بازرگانی بهادری
شاهین کوهرنگ 1-0 سادات دهدشت
اتحاد اندیمشک 1 - 0 شاهد فیروزآباد
فرهنگ رامهرمز 1 - 1 گهر نوین درود
امیرکبیر شازند اراک 1 - 0 زاگرس بهمئی 

بازی های هفته ششم نیز به قرار زیر میباشد/

دوشنبه 22/7/92-هفته ششم

بازرگانی بهداری گوار-امیر کبیر شازند-دستغیب-شیراز-ساعت 15:15
شاهد شهرداری فیروز آباد-شهرداری ماهشهر-تختی-فیروز آباد-ساعت 15:15
زاگرس بهمئی-شاهین اندیمشک-آزادی-دهدشت-ساعت 15:15
توحید بوشهر-فرهنگ رامهرمز-شهید بهشتی-بوشهر-ساعت 15:30
سه شنبه 23/7/92-هفته ششم

ایرانجوان خورموج-گهر نوین دورود-تختی-خورموج-ساعت 15:30

جدول بازیها در ادامه مطالب آورده شده:

 

 



ادامه مطلب ...

در روز دوشنبه بازی پایانی لیگ در حضور سرپرست هیأت فوتبال استان جناب آقای حیدری و

داور بین المللی استانمان آقای موعود بنیادی فرو کمک داور ملی آقای قهرمان نجفی و مسئولین شهرستانی در زمین چمن دیمه در ساعت 14.30 برگزارشد. 

 

 

 

بازی فینال بین دو تیم قدر شهرستان فجر امیرآباد و شهدای چلگرد برگزار شد.

 تیم فجر در غیاب کاپیتان خود حجت سلجوقی در این دیدار حاضر شد. و در دقایق ابتدای بازی نیز توسط داود غیبی از تیم شهداء عقب افتاد. تیم فجر تا دقایق پایانی عقب بود که با تعویض طلایی خود آقای علی سلجوقی در دقیقه 90 با گل زیبای خود امید را به تیم برگرداندو توانستند در ضربات پنالتی به دومین مقام قهرمانی متوالی خود نائل شوند.  

 

بازی فینال بین دو تیم پرطرفدار و باریشه شهدای چلگرد و فجر امیرآباد برگزار میشوند این دو تیم توانستند ازسد رقبای خود بگذرند و به مسابقه پایانی راه یابند. که در این مسیر بازیکنان موثر و کلیدی خاصی باید باشد که تیم را یاری کنند که تقریبا این دو تیم گلچینی از بهترین بازیکنان شهرستان را در خود جای دادند. که در زیر چند تن از این بازیکنان شاخص را معرفی میکنیم. اما بدلیل نبود عکس تمام عزیزان عکس تعدادی از بازیکنان را در سایت قرار میدهیم.

شکرخدا فرامرزی:

 

یکی از بازیکنان با تجربه این لیگ به حساب می آید که در هماهنگ کردن تیم خیلی مؤثر بوده و از بازیکنان تأثیر گذار این لیگ و سالهای گذشته به حساب می آید. که امسال بدنبال آخرین قهرمانی خود با تیم شهداء میباشد و به احتمال زیاد با فوتبال خداحافظی خواهد کرد و به کسوت مربیان خواهد آمد برای این عزیز آرزوی موفقیت میکنیم.

 

 

حجت سلجوقی:

آقا حجت نیز از بازیکنان با تجربه این لیگ به حساب می آید که در تیم فجر خیلی مؤثر بوده و از بازیکنان تأثیر گذار این لیگ و سالهای گذشته به شمار میاد.  که امسال قصد خداحافظی داشته و بدنبال کسب آخرین قهرمانی میباشد ولی ما دوست داریم و از ایشون میخوایم که تیم فجر را در مسابقات استانی همراهی کند و کمک کنه تا این تیم به دسته یک استان راه یابد و بعد باخیال راحت از حاشیه و غوغای فوتبال بدور باشه و ایشون را در کسوت مربیان ببینیم .برای این عزیز نیز  آرزوی موفقیت میکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

داوود غیبی :                                                                             ظاهر سلجوقی:

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و بسیاری دیگر از دوستان که عکسی ازشون ندارم.بعدا میزارم

 مانند:

سیاوش محمد حسینی، نصرت سلجوقی که از بازی فینال جامونده بخاطر کارت قرمزو ...

به گزارش آقای کریم فرامرزی رئیس هیئت فوتبال شهرستان: مسابقات این فصل مسابقات لیگ دسته اول شهرستان که مزین به نام و یاد شهدای گمنام شهرستان بود طی سه ماه برگزاری به روز پایانی خود رسیده و دو تیم خوب و قدر شهرستان  فجرامیرآباد و شهداء چلگرد توانستند با غلبه بر تیمهای دیگر راهی فینال این مسابقات شوند.

گفتنی است که این بازی فردا دوشنبه 92/7/92 رأس ساعت 14 بعداز ظهر در زمین چمن طبیعی روستای دیمه برگزار میشود. 

تیم فجر که توانست در مرحله گروهی تیمهای خوبی چون شهید داودی دیمه و شهدای خویه و آریاییان بختیاری را از پیش رو برداشته و در نیمه نهایی نیز تیم خوب سنگ شکن نصیر آباد را شکست دهدو همچنین این تیم نیز بعنوان نماینده شهرستان این روزها در تدارک و آماده سازی برای بازیهای استانی است. با انگیزه بالا در فینال شرکت خواهد کرد تا بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

و اما تیم شهداء چلگرد نیز که در گروه سختی قرار داشت و توانست در مرحله گروهی تیمهای قدری چون عقاب و شاهین را از پیش رو بردارد ودر مرحله نیمه نهایی هم  تیم خوب و یکدست شهید دادودی دیمه را شکست دهد و راهی فینال شود و انگیزه زیادی دارد که مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارد و قهرمان این دوره از مسابقات لقب بگیرد

 

تیم خوب و محبوب فجر امیرآباد که در سال گذشته توانسته بود، از سد تمام رقبای شهرستانی خود بگذرد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال استان نیز بعنوان تیم قهرمان شهرستان کوهرنگ حضور یافت و بعد از قرعه کشی با تیم های

عقاب گلوگرد،

دهیاری زرمیتان،

شهرداری گوجان

و پاسارگارد ناغان

همگروه شد و بازیهای این گروه در به میزبانی شهر فارسان و در زمین چمن تختی این شهر برگزار میشود.

 

که این برای تیم فجر خیلی خوب است بخاطر مسافت کم هزینههای این تیم کمتر میشود.از آقای سلجوقی سرپرست این تیم و آقا نصرت که تمام هماهنگی ها را انجام دادند تا این تیم بتواند در این مسابقات شرکت کنند هم تشکر میکنیم. و همه از صمیم قلب برای موفقیت این تیم خوب و با تکنیک شهرستانمان دعا میکنم و آرزومندیم که از این بازیها سربلند بیرون بیایند.

در ادامه نیز بازیهای این تیم در مسابقات استانی را با زمان بازی آوردیم:



ادامه مطلب ...
ليگ دسته سوم - گروه چهارم  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
1 ایرانجوان خورموج 3 3 0 0 8 2 6 9
2 شاهد فیروز آباد 3 2 1 0 3 1 2 7
3 بازرگانی بهادری کوار 3 2 0 1 5 2 3 6
4 شهرداری ماهشهر 3 1 2 0 5 4 1 5
5 فرهنگ رامهرمز 3 1 2 0 4 3 1 5
6 توحید بوشهر 3 1 1 1 4 4 0 4
7 اتحاد اندیمشک 3 1 0 2 5 4 1 3
8 امیر کبیر اراک 3 1 0 2 3 5 2- 3
9 شاهین دهنو کوهرنگ 3 0 2 1 4 5 1- 2
10 زاگرس بهمنی 2 0 1 1 1 4 3- 1
11 گهر نوین درود 3 0 1 2 2 6 4- 1
12 سادات دهدشت 2 0 0 2 1 5 4- 0

مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و 60 تیم حاضر در این رقابت‌ها با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

که از استان ما تنها تیم شاهین دهنو نماینده شهرستانمان حضور دارد و در سه هخفته گذشته نیز بازیهای قابل قبول و در حد انتطار برگزار کرد که در هفته چهارم باید به مصاف تیم شاهد فیروزآباد برورد که برنامه کامل بازیهای گروه چهار در زیر آمده است:

هفته چهارم
دوشنبه 92/7/8

سادات دهدشت - امیرکبیر شازند اراک
ایرانجوان خورموج - اتحاد اندیمشک
زاگرس بهمئی - توحید بوشهر
گهر نوین درود - شهرداری ماهشهر
شاهد فیروزآباد - شاهین کوهرنگ
بازرگانی بهادری - فرهنگ رامهرمز

 

پیروزی کامیاران - هرماس تبریز

 

تیم فجرامیرآباد  با شکست تیم قدرتمند سنگ شکن نصیرآباد راهی فینال مسابقات شد.
این بازی  از سری بازیهای لیگ برتر کوهرنگ روز 5شنبه4مهر92 در محل چمن 
طبیعی دیمه انجام و دو تیم فجر امیر آباد  و سنگ شکن نصیر آباد  به مصاف هم رفتند
که سرانجام تیم فجر با تک گل مدافع خود کاظم سلجوقی به برتری رسید و به فینال
راه یافت.
در دیگر بازی نیمه نهایی نیز تیمشهدا چلگرد نیز با رأی کمیته انضباطی راهی دور بعد شد
و توانست روز جمعه 5/7/92 با نتیجه سنگین 7بر2 تیم خوب  و جوان شهید داودی دیمه
که  تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشت را مغلوب و به فینال مسابقات راه یابد و
حریف مدافع عنوان قهرمانیفجر امیر آباد شود.
ناگفته نماند که تیم فجر امیر آباد  این روزها در تکاپوی مجهز کردن خود برای شرکت در 
مسابقات استانی میباشد برای این تیم قدرتمند و با شخصیت شهرستان برای مسابقات استانی
آرزوی موفقیت داریم.
 

سومین هفته از رقابتهای لیگ دسته سوم با سومین برد نماینده خورموج همراه شد.

ایرانجوان خورموج صدرنشین گروه چهار لیگ دسته سوم این هفته در بروجن موفق شد با نتیجه 2 بر یک شاهین دهنو کوهرنگ را شکست دهد.

شاهینی ها که دو هفته گذشته را با تساوی پشت سر گذاشته بودند در بروجن در دقیقه 31 از حریفجلو افتادند، ولی در دقایق پایانی نیمه نخست این تیم بوشهری توانست با گل یوسف کرد بازی را به تساوی کشاندند .

نماینده استان بوشهر در نیمه دوم با انگیزه تر ظاهر شد و در دقیقه 88 توسط اسحاق کاظمی به سه امتیاز شیرین خارج از خانه دست یافت تا با 9 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول تثبیت نماید.

و تیم  شاهین نیز بدلیل نداشتن زمین چمنی در شهرستان کوهرنگ مجبور است در بروجن بازی کند  بدین شکل نماینده شهرستانمان در بازی های خانگی هم غریب است و هیچ کس در استان از این تیم حمایت نمیکنه اما همه بواضح دیدند که از تیم نبرد شهرکرد سال گذشته چه حمایتی کردند  و مزدش را هم دیدند اما مگر این تیم نیز نماینده استان نمی باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درباره وبلاگ


شهرستان کوهرنگ یکی از شهرستان‌های استان چهارمحال بختیاری است. فرهنگ، گویش وموسیقی مردم کوهرنگ لری بختیاری می‌باشد. شهرستان کوهرنگ، جایگاه اصلی طایفه بابادی می‌باشد. و دارای جاذبه‌های گردشگری چون زردکوه بختیاری (با قله های مرتفعی چون کلونچی، هفت تنان، شاه شهیدان و..)، دشت لاله‌های واژگون، غار یخی، پیست اسکی کوهرنگ (پیستی جذاب که سالانه پذیرای دهها هزار ورزشکار میباشد)، چشمه‌ها و آبشارهای فراوان(مانند چشمه کوهرنگ، چشمه دیمه و...)، تونل انتقال آب کوهرنگ که نمای بسیار جالبی برای شهر ساخته است که دیدن این مکان های تفریحی خالی از لطف نیست.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ و آدرس varzeshkohrang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان